среда, 14 ноября 2018 г.

Форелеве господарство та гастрономія


     Наш фоторепортаж  і дослідницька екскурсія про інші об’єкти туристичного комплексу «Воєводино». Форелеве господарство – ще одна цікавинка. Незважаючи на те, чи ви професійний рибалка чи вперше цим займаєтеся – трофей дарує радість всім. Крім того виловлену вами рибу вам можуть тут же приготувати. Кухар приготує вам чудову королівську страву! До речі, товарна вага риби – 500 грам, таку вагу вона набирає за 2 роки. Але особливістю вирощування цієї риби є те,  що ця риба – індикатор чистоти води, в брудній воді вона не житиме.




Професія «офіціант»


     Але якщо ми зачепили тему гастрономії, то давайте знайомитися з  професіоналами, які працюють у ресторанах. Це: адміністратори, кухарі і, звичайно, офіціанти. Дослідимо професію  «офіціант». Офіціант – слово німецького походження і в перекладі означає «служити», «виконувати». З’явилася професія в Древньому Єгипті 6 тисяч років тому назад. Офіціант повинен володіти здібностями актора, дипломата, психолога, мати добре розвинуту дикцію, приємні риси обличчя, гарну поставу і ходу. Він має бути ввічливим, фізично витривалим, привітним. За день офіціант  набігає до 30 км шляху та переносить тонни вантажу. Його робочий день триває 10 і більше годин.
         У  готелі - ресторані «Воєводино» нас зустріли дві привітні дівчини Тетяна Митровка та Тетяна Сокур.  «Щоб вміти спілкуватися з  клієнтами різного віку та соціального  становища, офіціанту слід не тільки добре розумітися на кулінарії, на алкогольних та безалкогольних напоях, але й вміти підтримувати розмову, знати історію свого краю,  і дуже затребуване вміння, враховуючи географічне розташування Закарпаття і велику кількість гостей із за кордону, володіння іноземною мовою!» – зауважила Тетяна.  Вдвох для нашої команди вони продемонстрували майстер-клас щодо сервірування столу  для гостей. Невимушена розмова, під час якої Надія та Максим, задавали питання про те, як відчути що це професія твоя, де здобути відповідний фах, який розмір заробітної плати у офіціанта, добігла до кінця. Ми вдячні професіоналам за розповідь і бажаємо їм вдячних клієнтів та кар’єрного росту!









Комментариев нет:

Отправить комментарий